8 תשובות
שואל השאלה:
אני רק מזיזה אותו שאני מנקה עם המי מלח והמשחה שהוא יתנקה גם מבפנים זה בסדר?
אני רק מזיזה אותו שאני מנקה עם המי מלח והמשחה שהוא יתנקה גם מבפנים זה בסדר?
אנונימית
הכל טוב!
גם לי היה אדום מסביב בשבוע וחצי הראשון וזה הדאיג אותי אבל חיטאתי 3 פעמים ביום עם מי מלח סטריליים וזהו, לא היו לי בעיות איתו בינתיים ועשיתי אותו לפני 3 חודשים
תחשבי שזה חור בגוף, הגיוני שיהיה אדום
זאת לא אינפקציה
גם לי היה אדום מסביב בשבוע וחצי הראשון וזה הדאיג אותי אבל חיטאתי 3 פעמים ביום עם מי מלח סטריליים וזהו, לא היו לי בעיות איתו בינתיים ועשיתי אותו לפני 3 חודשים
תחשבי שזה חור בגוף, הגיוני שיהיה אדום
זאת לא אינפקציה
^ כן
זה בסדר אבל תעשי עם קיסם אוזניים לא עם האצבע
זה בסדר גמור רק אל תשכחי לשים את המשחה שהפירסר הביא!
תחטאי עם מי מלח ואל תגעי בו זה חשוב
ושימי משחה אם נתנו לך או שקנית
ושימי משחה אם נתנו לך או שקנית
זה בסדר הכל בסדר, תמשיכי לחטא.
הוא חדש תני לו קצת זמן
באותו הנושא: