10 תשובות
זה כואב אבל אין ממה לפחד
זה יכאב, אבל זה כאב נסבל וזה לשנייה.
זה כואב אבל נסבל
כן שעווהה כואב בטירוף.
זה פשוט כאב שעם הזמן נהיה חלש יותר ונסבל יותר.
פשוט תולשים את הרצועה מהר ואז זה פחות כואב להרבה זמן.
זה פשוט כאב שעם הזמן נהיה חלש יותר ונסבל יותר.
פשוט תולשים את הרצועה מהר ואז זה פחות כואב להרבה זמן.
קודם כל לא למרוח ישר על העור זה יגרום לכוויות, חכי שיתקרר קצת על מקל המרחיבה ואז תמרחי
זה סבבה לגמרי, אבל אם זו פעם ראשונה אל תעשי לבד ואל תעשי לעצמך
הרצועות שעווה מפחידות, הכי טוב זה שעווה שמחממים בתוך תנור חימום כזה ושמורחים עם מקל , או גילוח כי לפעמים הרצועות שעווה עושות בעיות לעור רגיש
זה כאב נסבל, ושימי לב שהשעווה לא יותר מדי חמה, היא צריכה להיות נוזלית ולא מעבר
זה כואב אבל נסבל.
ברור ששעווה עדיף על גילוח.
וזה יכול לכאוב. אבל ככה זה.
וזה יכול לכאוב. אבל ככה זה.
באותו הנושא: