16 תשובות
אם זה בהתאם למה שזה עלה לך אז כן נראלי
לא.
את לוקחת כסף על הכניסה ליומולדת שלך?
אל תשכחי גם מע''מ
יקר קצת אני חושבת
למרות שאני חושבת שזה לא ככ יפה לקחת כסף על יומולדת כי אם יש אנשים שאין להם כסף הם לא יוכלו לבוא
קודם כל מזל טוב , אבל לא הבנתי,
את חוגגת יום הולדת ומזמינה אנשים למסיבה שאת מארגנת ולוקחת על זה כסף?
זה סכום די גדול יחסית לכניסה, ובמילא אנשים מביאים מתנות וכזה
אם את רוצה שהם יבואו ליום הולדת שלך הם גם צריכים לשלם 80 שקל וגם להביא מתנה? סורי אבל לא הייתי באה
תלוי למי היומולדת
אם זה סתם למי שרוצה לבוא שיבוא אז כן למרות שזה יקר,
אם זה חברים וכיתה וזה זה לא ככ מתאים מה אם למישהו אין ונגיד זה חבר ממש טוב שלך תגידי לו לא לבוא?
אנונימית
^^לא תמיד נעים
לא לקחת כסף על כניסה ליומולדת שלך, הם מביאים מתנות ובאים לחגוג איתך. האחריות היא שלכם לשלם על הכניסה
רש"י בגרסת הכופר
את רצינית?
למה שמישהו ישלם 80 שקל על יום הולדת?
מי גובה כסף על יום הולדת? ועוד 80 שקל?
זה לא הגיוני בשום צורה.
על בת מצוות או חתונות מבקשים דמי כניסה? אוי באמת.

שואלת השאלה
אם את לא יכולה לשלם על כל זה אל תעשי
לבקש דמי כניסה זה לא נעים ולא הגיוני
אולי אל תעשי במקום יקר כדי שככה גם לך זה לא יעלה הרבה וגם לאורחים
עדיף לחגוג בבית או מקום לא כזה יקר מאשר לבקש מהאורחים שמביאים מתנה נגיד ובאים לחגוג לך להוציא עוד מהכסף שלהם... לא נעים
כשמארגנים מסיבה בודקים מחירים ואז אם הם נוחים עושים אותה,
לרוב המתנות במסיבות ואירועים לא מכסות את ההוצאות וזה הפסד של כסף.
אם המחירים לא מתאימים לך עדיף למצוא רעיון מסיבה אחר וזול יותר מאשר לגבות תשלום כניסה