10 תשובות
זה יפה
לא צריך טריגר לציור הזה
יפה מאוד!
יפה מאוד!
וואו אהבתי
שואל השאלה:
תודה רבהה!!❤
תודה רבהה!!❤
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ סבבה תודה הורדתי(=
^^^^ סבבה תודה הורדתי(=
אנונימית
יפה
נחמד
נחמד מאוד
יפה ממש
שואל השאלה:
הוו נייס!!
שלא תעזי לזרוק אותו. (באופן כללי אל תזרקי ציורים כי תמיד נחמד לראות כמה השתפרת מפעם לפעם)
הוו נייס!!
שלא תעזי לזרוק אותו. (באופן כללי אל תזרקי ציורים כי תמיד נחמד לראות כמה השתפרת מפעם לפעם)
אנונימית
באותו הנושא: