התחברות הרשמה

כתבתי משהו קטן,מה דעתכם עליו?

הזמן רץ ועובר
והכל בחוץ מסתחרר
העונות שחלפו
שקיעות וזריחות שעלו

מבחוץ מנסים לעזור
אבל אצלי כבר כבה האור

תרגעי שנייה,
תנשמי נשימה עמוקה
תוודאי שאת בריאה ושלמה
ואולי זה יירגע

המחשבות הגועשות
הפנים הזעופות
שחשבו שבאמת לבשתי אותן
אמרו רק בלי לחץ,החיים טובים
עד שהם ירקו לך בפנים.

תפרידי את חוטי המחשבה
ותגלי שזה לא נורא
יש בינהן פיסות זהב של שלמות
המסכה המזויפת תיפול
ולא יהיה יותר צריך לשאול

ביום הגשום תצאי לרחובות
ותריחי ריח של ברכה
תצרחי לעיר,הכל טוב
גם ככה לאף אחד לא אכפת שאת ברחוב
18 בפברואר 2022, 11:30
כתיבהחוות דעתביקורתקריאהקטעי כתיבה    
6 תשובות
מושלם
T
Tha Q
זה מהמם, אתה ממש מוכשר
ה
הילדה של נמו;)
מהמם
ב
ביצ'ססס
שואל השאלה:
^^ אני בת
תודה:)
ב
בּוּגָלֶה
לא עפתי
אנונימית
אהבתי ממש !
S
Siv321
באותו הנושא:
כתבתי שיר, מה דעתכם עליו?
הי(: כתבתי קטע קצר ורציתי לדעת מה אנשים חושבים עליו... יש מצב שתגידו עליו משהו?
כתבתי שיר חדש פליז תכתבו מה דעתכם עליו
כתבתי את הקטע הכי מוזר שכנראה תקראו כל החיים שלכם, מה דעתכם עליו?
בנות יש משהו שכתבתי שהייתי רוצה עליו חוות דעת
כתבתי קטע קצר, אשמח לדעת מה דעתכם עליו
כתבתי משהו ואני לא יודעת מה אני חושבת עליו אז אפשר את הדעה שלכם?
מה דעתכם על השיר שכתבתי דעה כנה פליז ( כתבתי אותו על משהו שקרה לי)
כתבתי שיר מהלב וכולם צוחקים עליו מה דעתכם?:
היי חברה, כתבתי שיר, אשמח לשמוע את דעתכם עליו
אהלן, כתבתי שיר. מה דעתכם עליו?: