13 תשובות
עד שגודל לך המספר
לא, תמיד יכול לעלות המספר ובגלל זה מומלץ לעשות ניתוח לייזר אחרי שלא עלה המספר כמה שנים כדי לוודא שהוא לא סתם יצמח שוב ישר אחרי הניתוח
לא תמיד
לפעמים המספר יכול לחזור אבל לדעתי קטן ממה שהיה קודם
לא
שואל השאלה:
אז מה זה שווה?
אנונימית
^זה נטו בשביל שלא תצטרכי משקפיים (לכן ממליצים לעשות בגיל 25, שם המס' מתייצב). גם הקרנית והרשתית עדיין נשארות פגועות.
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות אבל אם המספר יחזור אז מה הטעם? ומה זאת אומרת שזה פוגע בקרנית?
אנונימית
^הפגיעה שכבר יש לך בקרנית וברשתית (מתוקף כך שיש לך משקפיים) נשארת. המס' כאילו מתאפס, את תוכלי לשמור עליו ב0 ואולי הוא יעלה (אם תהיי בפלאפון 12 שעות ביום, למשל), אבל לפחות כבר לא תהיי במספרים גבוהים (זה היתרון המשמעותי של הניתוח).
שואל השאלה:
אם אני בת 23 זה מוקדם מדיי לניתוח?
אני יודעת שאפשר מגיל 18 אבל המספר עוד משתנה לא?
אנונימית
עדיף לך לחכות עוד שנה-שנתיים.
אם המספר שלך במשקפיים לא השנתה בשנתיים האחרונות אז זה בסדר, אם לא אז כדאי שתחכי עוד