2 תשובות
תאכלי בכיף..
אבל אל תגזימי ממש תאכלי במידה שאת חושבת שמתאימה
אבל אל תגזימי ממש תאכלי במידה שאת חושבת שמתאימה
תהני אבל אל תתפרעי יותר מידי, תאכלי מהעוגות אבל את אמורה להנות מהתהליך לא להרגיש שאת במעצר
באותו הנושא: