2 תשובות
תאכלי בכיף..
אבל אל תגזימי ממש תאכלי במידה שאת חושבת שמתאימה
תהני אבל אל תתפרעי יותר מידי, תאכלי מהעוגות אבל את אמורה להנות מהתהליך לא להרגיש שאת במעצר