9 תשובות
לא יש לנו מספיק צרות;(
אנונימי
אין שום סיבה שישראל תתערב
להתערב בשביל מה? יש יהודים בשתי המדינות האלו, לא יהיה נכון לקחת שום צד, וגם אם לא היו שם יהודים, מה קשורה ישראל
לא, אנחנו לא צריכים עוד צרות
לא עד שפעם אחת חמסה חמסה ישראל לא קשורה למה לדחוף תאף שיתפוצצו בניהם
לא חושבת שאנחנו צריכים להתערב כי רוסיה היא מעצמה ואנחנו לא רוצים להסתבך גם איתה אבל אנחנו רוצים לשמור על קשר טוב עם ארצות הברית ואוקראינה כרגע עדיף שלא נתערב אם המצב יחמיר נראה מה יקרה