4 תשובות
כן זה היה ברור שזה יקרה מיתשהו
טים רוסייה
לא תהיה שום פלישה.
אנונימית
נקווה שלא תהיה
(מה השאלה פה?)
(מה השאלה פה?)
באותו הנושא: