4 תשובות
אני שונא את גרמניה
אנונימי
הנה הסבר על המלחמה
כי בסוף איטליה בגדה בה, ורוסיה ביחד עם ארצות הברית הצליחו לגבור עליה
היא לא כיסחה את צרפת, גרמניה והמדינות ההסכמה היו תקועות בחפירות של עצמן וכבר החלו להישבר עד שהגיעו האמריקאים עם צבא רענן וניצחו.
אנונימית