7 תשובות
אולי הניתוח זה מה שהרג אותה
אנונימית
מה הקשר חיה עוד שבוע היא נפטרה בכל זאת
שואל השאלה:
היא נפטרה מדום לב
אבל לעשות ניתוח כזה קשה בשביל לחיות שבוע מסכן זה כל כך מיותר
היא נפטרה מדום לב
אבל לעשות ניתוח כזה קשה בשביל לחיות שבוע מסכן זה כל כך מיותר
אנונימי
אהה כן צודק
היא חיה עוד שבוע
כנראה שכן..משתתף בצערך! שלא תרגיש עוד סבל.
אני מצטערת לשמוע, כנראה..
באותו הנושא: