9 תשובות
אם את יותר רזה ממקלון אז את יכולה לדגמן
לא כדאי
שואל השאלה:
למה?
למה?
הרבה מאוד שיפוט על איך שאת נראית
אי אפשר להנות מאוכל כמו שצריך
לחיות סביב המשקל כל היום
פשוט לא
אי אפשר להנות מאוכל כמו שצריך
לחיות סביב המשקל כל היום
פשוט לא
מסכימה ומחזקת את בישבש של העליון באמת שלא כדאי להכנס לתעשייה הזאת היא כלכך מזעזעת
לא כדאי לך להתחיל עם זה
היום באמת אין מודל יופי אחיד, הולכים לסוכנות דוגמנות אבל חשוב שזו תיהיה סוכנות מוכרת וטובה שאת יודעת שהיא אמינה
לא צריך לדעת את יפה כמו שאת ;)
קודם כל את צריכה bmi ממש נמוך ולהיות מאוד גבוהה. בדוגמנות אופנה, הגוף בא לפני הפנים
באותו הנושא: