6 תשובות
אממ לא? כאילו כן לעשן זה לא בריא וללכת לחדכ זה מאןד בריא אבל זה לא קשור אחד לשניה
זה לא טיפשי
לדעתי לעשן זה טיפשי באופן כללי אבל ללכת לחדכ זה תמיד טוב
אנונימית
זה לא בריא את הורסת לעצמך תריאות שאת מעשנת ואז הולכת ומאמצת אותם יותר?
זה לא טיפשי, זה עדיף מלעשן בלי ללכת לחדכ אבל כמובן שעדיף לנסות להיגמל
כן.