9 תשובות
פיי בהצלחה אחותי
מה היו הערות ?
בהצלחהה, את כנראה תעברי
שואל השאלה:
ממש שהסתיים הטסט הוא אמר לי לעצור בצד ימין בשניה האחרונה ולא אותתי
אנונימית
שואל השאלה:
יואו הדופק שלי על מיליון
אנונימית
עם זה היה רק איתות זה שטויות את עוברת
גם אני בטסט שעברתי שכחתי לאותת ביציאה עם זה פעם אחת זה שטויות אני חושב שעם שוכחים לאותת שלוש פעמים מקסימום זה נכשל
שואל השאלה:
עברתייייייי
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית