3 תשובות
לעשות ללמוד מזה להבא ולנסות. לא להבהל ולנסות מה שאפשרי לך
שואל השאלה:
אבל גם אם אנסה אני יודעת שאכשל, לא למדתי את החומר (לא באשמתי). אז למה סתם לעשות את זה לעצמי
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאני כן טובה, ובגלל זה אני לא רוצה להכשל. הכל היה רק עניין של זמן, אבל לא היה לי זמן. אם רק הייתי יכולה ללמוד עוד שבוע ואז לגשת, אני יכולה להוציא 100. זה פשוט לא הוגן.
הייתי חולת קורונה ושבועיים לא באתי לבית ספר, שבשבועיים האלה המורה לימד את כל החומר החדש למבחן, אבל עזבו זה גם לא מעניין אותו בכלל.
ואני גם לא מנסה להשיג מועד ב' או משהו, אני בעצמי לא דוגלת בתירוצים, אבל אני גם מעדיפה לא לעשות את המבחן מאשר לקבל 20 במקרה הטוב, כי אז לא ארגיש את ה20 הזה מכה בי כשאקבל את המבחן בחזרה
אנונימית