5 תשובות
שואל השאלה:
למה אבל מה קרה בניהם
אנונימית
רוסיה מאיימת לכבוש את אוקראינה, ארצות הברית אני לא יודע לומר
הם רבים על שטח...
זה התחיל מכך שאוקראינה חתמה או שרצתה לחתום על נאטו , שזו ברית של 30 מדינות שבראשה ארצות הברית, רוסיה ראתה איום בברית הזו גם לפני ,לכן כך התחיל הסיכסוך, ואמריקה היא סוג של משטרת העולם , היא דואגת שיהיה סדר בעולם ושלא יקרה מצב שמדינה גדולה תכבוש מדינה קטנה, למרות שגם נמאס לאמריקה להתערב .
(כמו שקרה עם אפגניסטן ש20 שנה אמריקה הגנה אליה ויום אחרי שהצבא האמריקאי עזב הטאלביאן כבשו אותה )
אנונימי
הם תמיד רבים
ואמריקה תמיד מכניסה את הראש
זה ככה כל כמה שנים