8 תשובות
לכי לישון.
סתם, מה קרה?
סתם, מה קרה?
אנונימית
שואל השאלה:
לך לישון
וסתם די אני לא יכול לשפוך פה
לא משנה לא שופך פה בחיים
לך לישון
וסתם די אני לא יכול לשפוך פה
לא משנה לא שופך פה בחיים
מה קרה?
דרך אגב לא משנה מה קרה זה כנראה סתם יום רע ןזה בסדר לכי לישון מחר יהיה יותר טןב!
דרך אגב לא משנה מה קרה זה כנראה סתם יום רע ןזה בסדר לכי לישון מחר יהיה יותר טןב!
אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי
ממליצה לך לשתות מים ולנסות להירגע לראות איזה סדרה מצחיקה או משהו
ממליצה לך לשתות מים ולנסות להירגע לראות איזה סדרה מצחיקה או משהו
סליחה!!
תקשיבי, סתם תקשיב,
..
..
טוב,
..
תחייך זה יפה לך!!
זה בסדר להיות מבואס, אבל אתה יכול גם לראות את הצד הטוב? אין? אז תחפש תחפור ותחפור, ואז תמצא..
בכל זאת אם הבעיה לא נפתרה ואתה עדיין מרגיש לא טוב עם עצמך אז בסדר, כולם איכשהו תמיד מתבאסים רק בגלל מעשה שלהם, בגלל משהו שמבאס סתם ככה, בסדר, יופ למחרת הם שמחים, פשוט תגיד בלב בראש שלך, מחר אני קם עם חיוך, מחר אני קם עם מצב רוח טוב!!))
ותנסה לא לחשוב על זה, אם בא לך סתם ככה לדבר, סתם לא חייב על זה פשוט לדבר, או עוד עצות אנסה לחשוב אז תגיד אשלח הודעה.))
תקשיבי, סתם תקשיב,
..
..
טוב,
..
תחייך זה יפה לך!!
זה בסדר להיות מבואס, אבל אתה יכול גם לראות את הצד הטוב? אין? אז תחפש תחפור ותחפור, ואז תמצא..
בכל זאת אם הבעיה לא נפתרה ואתה עדיין מרגיש לא טוב עם עצמך אז בסדר, כולם איכשהו תמיד מתבאסים רק בגלל מעשה שלהם, בגלל משהו שמבאס סתם ככה, בסדר, יופ למחרת הם שמחים, פשוט תגיד בלב בראש שלך, מחר אני קם עם חיוך, מחר אני קם עם מצב רוח טוב!!))
ותנסה לא לחשוב על זה, אם בא לך סתם ככה לדבר, סתם לא חייב על זה פשוט לדבר, או עוד עצות אנסה לחשוב אז תגיד אשלח הודעה.))
אנונימית
תזכור שאתה באמת בסדר. לא משנה מה אומרים, מה אתה אומר לעצמך, זה בסדר שיש את המחשבות האלה, הן באות והולכות... מחר יהיה יום חדש
שואל השאלה:
הפוך כולם כזה וואו איך אתה משלב את זה ואת זה וזה
אבל בזמן האחרון אני לא וקשה עם זה אני פחות ופחות משקיע ועוד מעט יש בגרויות ואין לי כח כבר ללמוד ולא להצליח
הפוך כולם כזה וואו איך אתה משלב את זה ואת זה וזה
אבל בזמן האחרון אני לא וקשה עם זה אני פחות ופחות משקיע ועוד מעט יש בגרויות ואין לי כח כבר ללמוד ולא להצליח
אתה לא יכול להיות מושלם. אף אחד לא מושלם. זה בסדר לקחת הפסקה לפעמים, תזכיר לעצמך שלא משנה מה תעשה, גם אם תיכשל. הכל בסדר. אתה בסדר. לא יכול להיות מושלם