10 תשובות
מוזמנת להישאר ערה, אל תשכחי לחפש לייבסטרים.
לא.
מה יעזור אם תישאר
יכול להיות שאני יוצא טיפש, אבל אני חושב שרק טיפש יאמין שבאמת תהיה מלחמה, זה הזוי כמעט כמו "האיום האיראני".
אנונימית
אם אני טיפש או לא נראה היום בלילה.
אנונימית
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאני לא אראה את זה אבל אני רוצה להרגיש את זה שכל הדיווחים זורמים.. והדרמה ברשת..
אנונימית
איך בנימין נתניהו אמר, "לא יהיה כלום, כי אין כלום"