6 תשובות
נכון אבל עדין מה יותר יפה? ברור שמיכנס
שואל השאלה:
תודה רבהה:))
אנונימית
^דווקא שמתי כמה פעמים קפוצ'ון עם חצאית אני חושבת שזה על אותו עיקרון של הסוודר
כן, כי אם קר לך אז תשימי מכנסיים/ חצאית ארוכה וטייץ וגם אם לא קר לך לדעתי עם סוודר יותר יפה מכנסיים
לא, דווקא זה נשמע טוב
שימי מה שבא לך אל תדפקי חשבון לאף אחד