6 תשובות
נכון אבל עדין מה יותר יפה? ברור שמיכנס
שואל השאלה:
תודה רבהה:))
תודה רבהה:))
אנונימית
בכיף3>
^דווקא שמתי כמה פעמים קפוצ'ון עם חצאית אני חושבת שזה על אותו עיקרון של הסוודר
כן, כי אם קר לך אז תשימי מכנסיים/ חצאית ארוכה וטייץ וגם אם לא קר לך לדעתי עם סוודר יותר יפה מכנסיים
לא, דווקא זה נשמע טוב
שימי מה שבא לך אל תדפקי חשבון לאף אחד
שימי מה שבא לך אל תדפקי חשבון לאף אחד
באותו הנושא: