2 תשובות
או שתכתבי לה שלא רצית לבוא
תכתבי לה שאת לא מצליחה להתחבר לשאר הבנות ושחברות שלך לא מגיעות אז את מעדיפה לא לצאת כי את מרגישה לא בנוח ולא בא לך להיות לבד
באותו הנושא: