3 תשובות
חד משמעית לא, תאכלי כמה שאת רוצה אם זה עושה לך טוב ומשביע אותך.
לא בכלל לא , זה כמו שתי פרוסות לחם 1802
לא. תאכלי כמה שאת רוצה