4 תשובות
אם את נמצאת במרכז
יש לך את רודאו ממש טעים
ואת מפגש ברלין ממש טעים
יש לך את רודאו ממש טעים
ואת מפגש ברלין ממש טעים
בתל אביב פרוזדור
ויש ליד קרית שמונה את כביש תשעים
ויש ליד קרית שמונה את כביש תשעים
איכ מקדונלד'ס
black טעים לדעתי אבל לא אכלתי שם מלא זמן
black טעים לדעתי אבל לא אכלתי שם מלא זמן
mcdonald's
באותו הנושא: