4 תשובות
אם את נמצאת במרכז
יש לך את רודאו ממש טעים
ואת מפגש ברלין ממש טעים
בתל אביב פרוזדור
ויש ליד קרית שמונה את כביש תשעים
איכ מקדונלד'ס

black טעים לדעתי אבל לא אכלתי שם מלא זמן
mcdonald's