3 תשובות
תקשיבי אם לא טוב לך שם תעזבי, פשוט תגידי שזה לא מתאים לך יותר וזהו אל תשארי במקום שלא עושה לך טוב.
אבל אם כן באלך להשאר תנסי להתחבר אולי לילדים שהם בכיתה שלך אפילו בבצפר תשאלי שאלות על הצופים או משהו ואז אולי זה יגרום לכם להתחבר
אבל אם כן באלך להשאר תנסי להתחבר אולי לילדים שהם בכיתה שלך אפילו בבצפר תשאלי שאלות על הצופים או משהו ואז אולי זה יגרום לכם להתחבר
שואל השאלה:
תקשיבו זה לא שבאתי לשם יום לא התאים לי וזהו אני שם כבר חצי שנה אני באה לכל דבר לכל פעולה יום עבודה וכל דבר מיוחד וגם לטיולים וכל פעם שאני באה אני באמת מנסה לדבר ולהתחבר אבל כל פעם שאני שם אני באמת מרגישה נורא. יש לי חרדה חברתית וכשאני בצופים זה ממש מתגבר ואני מרגישה עוד יותר גרוע לגביה ואני פשוט לא נהנת אבל כאילו ממש לא נהנת ואני לא יודעת איך לעזוב למי לומר וזה
תקשיבו זה לא שבאתי לשם יום לא התאים לי וזהו אני שם כבר חצי שנה אני באה לכל דבר לכל פעולה יום עבודה וכל דבר מיוחד וגם לטיולים וכל פעם שאני באה אני באמת מנסה לדבר ולהתחבר אבל כל פעם שאני שם אני באמת מרגישה נורא. יש לי חרדה חברתית וכשאני בצופים זה ממש מתגבר ואני מרגישה עוד יותר גרוע לגביה ואני פשוט לא נהנת אבל כאילו ממש לא נהנת ואני לא יודעת איך לעזוב למי לומר וזה
אנונימית
אני בצופים
אני מדריכה האמת ואצלנו אם צריכים עכשיו מחליף ליום אחד אז קוראים לפעיל
או אם מדריך עוזב את פעיל מחליף אותו
תחכי קצת ואולי את תהיי מדריכה
אני מדריכה האמת ואצלנו אם צריכים עכשיו מחליף ליום אחד אז קוראים לפעיל
או אם מדריך עוזב את פעיל מחליף אותו
תחכי קצת ואולי את תהיי מדריכה
באותו הנושא: