14 תשובות
נעע כנראה שגם אני לא הייתי יוצאת.
זה חד משמעית חוויה מטורפת וכנראה שתפסידי המון גם בסופו של דבר שחברים שלך יחזרו הם ידברו המון על הטיול עמה שהם עברו ואת לא תביני את זה ותיהיי קצת בחוץ
אבל בכלליות אם לא באלך לבוא את לא חייבת
זה כן להפסיד
שואל השאלה:
אחת הסיבות שאני לא יוצאת זה ביגלל שגם החברים הטובים שלי לא יוצאים ואני לא רוצה להיות שם שש ימים לבד
אנונימית
תגידי להם שיצאו חבורת יבשים
שואל השאלה:
ניסיתי לשכנע אותם הם לא יוצאים
אנונימית
חוצמיזה עדיין תצאי זה עדיין כיף
יכול להיות שתכירי אנשים חדשים
שואל השאלה:
אני לא רומה לבד כאילו
אנונימית
שואל השאלה:
רוצה*
אנונימית
את לא פריירית , זכותך לא ללכת (:
שואל השאלה:
אני לא טובה בהלכיר אנשים חדשים
אנונימית
גם החברה הכי טובה שלי לא יצאה
וחברה אחרת שלי יצאה מפונקת וחזרה ביום השני.
ודווקא זה שהן לא היו שם, גרם לי להפתח יותר ולהכיר חברים חדשים.
אני באמת אומרת לך שחבל לפספס בגלל שחברות שלך לא באות
כן, חושב שכן.