7 תשובות
זה דווקא לא "כלום זמן" זה קצת ביחס לזמן ארוך יותר אבל זה עדיין משהו. ואם אוהבים אז אני לא רואה סיבה למה לא לקנות מתנה גם אחרי שבוע,
אבל אם כך החלטתם אז זה בסדר.
תחליטו מה שבאלכם
לדעתי התשובה לשאלה הגדולה "מתנה, כן או לא"
אמורה להיות לפי האהבה והחיבור שלכם
לא לפי כמות החודשים שלכם ביחד
אממ... לדעתי כן היה אפשר להביא משהו קטן כזה, חמוד
ו4 חודשים זה לא כלום זמן, זה עדיין טרי אבל בכל זאת יש זיכרונות ואהבה...
לדעתי כן הייתם צריכים לפנק במשהו קטן...
שואל השאלה:
יש לנו חיבור מטורף ואוהבים אחד תשני אבל אני חושבת שזה עדיין מוקדם והוא פשוט זורם איתי אבל כן העלתי איתו סטורי והוא אין לו אינסטגרם
אנונימית
החלטה שלכם.
לדעתי זה לא מוקדם למשהו קטן (אנחנו לא מדברים עכשיו על משהו וואו, סתם משהו חמוד מהלב...)
לדעתי אין טעם לדחות. נכון שחשוב לשמר את האהבה, אבל צריך גם להנות מהרגע.
חחח האמת אני לא אוהבת לחגוג דברים כאלה נגיד לחגוג חודש זה מרגיש לי כאילו חוגגים חודש שאנחנו מצליחים לסבול אחד את השני. אבל חצי שנה זה כבר יחסית הרבה זמן ואתם יכולים לחגןג את זה. בכל מקרה אל תשאלי אותנו זה הקשר שלך את אמורה לעשות מה שאת מרגישה ולהתייעץ איתו על זה