12 תשובות
ציפטומצין ומים עם מלח
להוציא את העגיל ולשים משחה
תשימי סינטומצין/ מי מלח
שואל השאלה:
כבר שמתי מי מלח ואין לי סינטומצין
יש לך אפשרות להוציא את העגיל? אם כן, תוציאי ותנקי עם מי מלח וציפוטומצין ותשימי משחה
אם אי אפשר להוציא את העגיל, תנקי בעדינות בכל מקרה ותיזהרי על העגיל
הכי חשוב זה להוציא את העגיל שלא יהיה יותר גרוע
תמשיכי לשים את זה עד שזה יעבור
שואל השאלה:
להוריד את העגיל? זה לא יסתם? אני יכולה להוריד את העגיל אבל אני מפחדת שהחור יסתם אוף
שימי את העגיל הראשון הרפואי אם יש לך במקום
תחטאי כמה פעמים ביום ויעבור תוך כמה ימים
עדיף לך לשים מסביב כי זה באמת יכול להיסתם ואם את יכולה טיפה לסובב אותו או משהו כדי שהמי מלח יכנסו לתוך החור ויחטאו אותו
אני גם עשיתי עגיל והחור נסתם, אבל אם יש שם אינפקציה סימן שצריך לנקות את המקום שם ואת העגיל עצמו
שואל השאלה:
הבנתי, אני אנסה להוריד ולהכניס מי מלח לעכיל ואחליף את העגיל לעגיל רפואי, תודה רבה!!