6 תשובות
יכול להיות שהוא סתם עצלן, או שהוא מתבייש..
זה לא אומר כלום (:
הוא מתחיל לקחת אותך כמובן מאליו וזה לא טוב, אל תכתבי לו במשך כמה ימים או אפילו במשך שבוע ואם יהיה אכפת לו הוא ישלח הודעה
שואל השאלה:
אז אני זאת שכל הזמן אשלח לו הודעות?
אנונימי
אם הוא מסנן או מראה שלא בא לו לדבר איתך כשאת שולחת אז הוא באמת לא רוצה לדבר איתך
אם הוא דווקא מראה התעניינות אז הוא סתם עצלך או ביישן..
שואל השאלה:
להתבייש או לא
אנונימי
כנ"ל לגבי, הוא ממש ממש לא טיפוש ביישן והוא לא מתבייש ממני, אבל שאני מדברת איתו הוא זורם ורואים שהוא די מתעניין, אני לא מבינה למה הוא לא מתחיל שיחה?
אנונימי