5 תשובות
לא זה סתם מוזר
את יכולה לצלם את הבדיקה ולכתוב ילדה חיוביות או משהו
ראיתי מישהי שעשתה את זה פעם
תעלי את הבדיקת קורונה ותשימי סטיקר של הנגיף
תשלחי את התמונה של התשובה החיובית ותכתבי נתראה עוד חמישה ימים
את יכולה לכתוב: הקורונה בחיים לא תגיע אליי בסטורי אחד (בלי התמונה) ו בסטורי הבא לצלם את הבדיקה ולכתוב כזה שיט
N_E