10 תשובות
לא חושבת, יש לנו את היכולת לטוס לחלל.
תכלס זה מעניין כשחושבים על זה
תקשיב הכל יכול להיות.
יש מצב שזה אמיתי, כנראה שלעולם לא נגלה.
יש מצב שזה אמיתי, כנראה שלעולם לא נגלה.
אבל אנחנו יכולים לצאת מכדור הארץ אז איך בית כלא?
שואל השאלה:
יש תיאוריה שאומרת שאתה מת ונפרד מגוף פיזי שלך אתה רואה אור לבן וחושך מסביב בפתח האור הלבן רואים את קרובי משפחה ואתה אומר ללכת אבל זה הונאה מתי שאדם נכנס למנהרת אור לבן הוא נשלח בחזרה לכדור הארץ לתוך גף פיזי אחר... הם לא באמת קרובי משפחה שלך הם חייזרים אפורים מתחזים
יש תיאוריה שאומרת שאתה מת ונפרד מגוף פיזי שלך אתה רואה אור לבן וחושך מסביב בפתח האור הלבן רואים את קרובי משפחה ואתה אומר ללכת אבל זה הונאה מתי שאדם נכנס למנהרת אור לבן הוא נשלח בחזרה לכדור הארץ לתוך גף פיזי אחר... הם לא באמת קרובי משפחה שלך הם חייזרים אפורים מתחזים
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתם אותי נכון... התכוונתי מתי שנשמות עוזבות את הגוף שלהם אחרי המוות
לא הבנתם אותי נכון... התכוונתי מתי שנשמות עוזבות את הגוף שלהם אחרי המוות
אנונימי
וואי יש סרט על זה לילדים נודר
^מה יש לנמק? זה לא משהו חדש זה כפירה שטוענת שיש מין אדון מרושע (הרבה פעמים מזוהה עם בורא העולם, לא עלינו) ששולט בנו והכניס אותנו למסגרת וסדר שלו, והמטרה של אנשים "ערים" זה למרוד בו ולהשתחרר מה"כלא" הזה. בפועל זה בא להרוס את המוסדות המסורתיים של החברה. ליברליזם היום הרבה פעמים משתמש בנרטיבים דומים. גם בונים חופשיים. אז ברור לנו כאן who is who.
שואל השאלה:
peripatetik
תנמק
peripatetik
תנמק
אנונימי
זה כפירה גנוסטית ידועה, צריך להיזהר מזה, כי זה מוביל למרד במוסדות הדת שממשיכות מסורת של אלפי שנה.
באותו הנושא: