7 תשובות
לגימיטונה
תעשי מה שנוח לךך
הגיוני כן תעשי זה נשמע כיף מאשר להיסחב עם כסף
כןכן הכי טוב זה כמו אשראי
כן ברור
הגיוני תעשי מה שנוח לך!!
אחלה רעיון אבל כשלא משתמשים במזומן לא מרגישים שהכסף נגמר בכלל אז פשוט תשימי עיין
באותו הנושא: