3 תשובות
יש תוכנה שקוראים לה windows usb.
זאת תוכנה שנכנסים לוינדוס דרך usb בלי שהוא יפעיל את הוינדוס עצמו.
ודרך זה אתה יכול להסיר את הסיסמא של המשתמשים
זאת תוכנה שנכנסים לוינדוס דרך usb בלי שהוא יפעיל את הוינדוס עצמו.
ודרך זה אתה יכול להסיר את הסיסמא של המשתמשים
תצרוב דיסק בוט שמסיר את הסיסמה (קרא מדריכים באינטרנט)
תנסי לעשות את זה כנסי למצב בטוח ותכנסי למשתמש administator
ומשם תסרי את הסיסמה של המשתמש שלך.. (כדי להכנס למצב בטוח תדליקי את המחשב ותלחצי f8
ומשם תסרי את הסיסמה של המשתמש שלך.. (כדי להכנס למצב בטוח תדליקי את המחשב ותלחצי f8
מאיר
באותו הנושא: