10 תשובות
חייב להיות... לא?....
אה אה כמובן
שואל השאלה:
אז למה מדברים עליהם כבת
(((( שאלות החיים))))
אנונימית
כי לפי האקדמיה העברית חיות שיש בהן מין אחד דומיננטי כמו אצל הדבורות/נמלים, ששם הנקבה יותר "חשובה" מהזכר, אז אומרים אותה בשם הנקבה.
אנונימי
כן, בכל דבר בטבע יש נקבה וזכר על מנת להתרבות
אנונימית
כן ברור
בטבע תמיד יש מין נקבה ומין זכר בבעלי חיים
שואל השאלה:
אה אוקי
תודהה
אנונימית
גברים ונשים זה מושגים רק של בני אדם...

על מה המינוסים יא הזויים? גבר ואישה זה מושג חברתי, בטבע יש רק זכר ונקבה
אנונימי
כן ברור
LSQ