6 תשובות
יכול להיות אבל גם אם כן זה עובר לבד
יש מצב אבל זה יעבור לבד
ממליצה ללכת לרופא
ממליצה ללכת לרופא
וועליה רופא דחוף!!
אם האזור מתחיל לכאוב בצורה שלא מתחילה להחלש אז יש סיכוי
שואל השאלה:
לא כואב אבל נהיה לי קצת אדום שם אם לא יעבור לי אני אלך לרופא אבל גם אם זה דימום זה לא כזה מסוכן נכון?
לא כואב אבל נהיה לי קצת אדום שם אם לא יעבור לי אני אלך לרופא אבל גם אם זה דימום זה לא כזה מסוכן נכון?
לא נראה לי אבל מי אני שיחליט תלך לרופא
באותו הנושא: