14 תשובות
בגלל שהם נתנו חוקים לא נורמליים
אנונימית
לא כל כך התחילו חדשה... זה כל הקטע של המהפכה הצרפתית וכל זה
שהעם ישלוט
שהעם ישלוט
אנונימי
שואל השאלה:
תוכלו להרחיב? לא ממש הבנצי.
אז מי מלך אחריהם? ואיזה חוקים "לא נורמלים" הם נתנו?
תוכלו להרחיב? לא ממש הבנצי.
אז מי מלך אחריהם? ואיזה חוקים "לא נורמלים" הם נתנו?
אנונימית
כי אחרי המהפכה הרגו כל מי שהיה קשור לעוני בצרפת
הוציאו אותו להורג כי היה מנהיג לא טוב ולא לא המשיכה השושלת כלהרעיון היה לעצור אותה
שואל השאלה:
שיטת הממשל השתנתה, זה נכון, אבל ההנהגה עדיין נשארה אצל המפשחה?
שיטת הממשל השתנתה, זה נכון, אבל ההנהגה עדיין נשארה אצל המפשחה?
אנונימית
כאילו נגיד ש כמו המשפט "אם אין לחם תאכלו עוגות" זה נראלכם בסדר??
אנונימית
לא התחילו חדשה, מאז זה הפך להיות רפובליקה.
הם עשו חוקים לעצמם, כמו, למלך מותר לקחת את כל הרכוש שלך, ואם הם לא מסכימים, לכלא.
הם עשו חוקים לעצמם, כמו, למלך מותר לקחת את כל הרכוש שלך, ואם הם לא מסכימים, לכלא.
לא.
אחרי המהפכה הצרפתית אין מלוכה/אדם במלוכה
אחרי המהפכה הצרפתית אין מלוכה/אדם במלוכה
היה מיסים, חיים קשים בכללי של עוני ורעב
לעומת האצילים שחיו בפאר
אז רצו די החברלך
ועשו כך
לעומת האצילים שחיו בפאר
אז רצו די החברלך
ועשו כך
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
את צודקת, אבל זה משפט שנאמר על ידי מישהו אחר הרבה שנים לפני שמרי נולדה, זה לא משפט שלה
אנונימית
את צודקת, אבל זה משפט שנאמר על ידי מישהו אחר הרבה שנים לפני שמרי נולדה, זה לא משפט שלה
אנונימית
אם אני לא טועה הסיבה שהוציאו להורג זה כי הוא התחיל מלחמה עם אוסטריה אבל בתכלס הוא פשוט מנהיג לא טוב שקיבל חרא החלטות עם התעצבן מרד עצר את השושלת
בגלל שהם רצו
אני לא זוכרת
באותו הנושא: