7 תשובות
אנחנו נוטים לרצות את מה שאין לנו
וכשאנחנו משיגים אותו אנחנו כבר פחות מעוניינים בזה ועוברים לתאווה הבאה
וכשאנחנו משיגים אותו אנחנו כבר פחות מעוניינים בזה ועוברים לתאווה הבאה
אנחנו בני אדם תמיד רוצים מה שאין לנו ואז שיש לנו אותו הוא כבר לא רלוונטי אלינו אבל בכל מקרה תאכלי זה טעים בתיאבון
כי השגת את זה, עכשיו את רוצה את הדבר הבא
בדרך כלל
כשאת חושקת במשהו והוא מגיע אלייך החשק יורד כי כל הרצון זה הדבר שאי אפשר כרגע
כשאת חושקת במשהו והוא מגיע אלייך החשק יורד כי כל הרצון זה הדבר שאי אפשר כרגע
אני לא מכיר את זה. אם את לא מעוניינת בו תשלחי לי אותו, ואם יש בו חסה אז בכלל >>>>>>>
אני אסכם את מה שכולם אמרו-היצר הרע.
אנו רוצים ממש משהו, שאנן משיגים אותו, עובר לך החשק כי יש לך את זה. הדודא היא להשיג את זה... אנו רוצים מה שאין לנו ...
באותו הנושא: