התחברות הרשמה

בישראל יש יותר אנשים שחלו/חולים בקורונה (covid-19) מאשר כאלה שלא חלו בקורונה (covid-19) מעולם או להפך?

14 בפברואר 2022, 01:05
קורונהוירוסיםמחלותנגיפים    
3 תשובות
אני מניחה שקרוב לחצי חלו
ל
לאפה עם חומוס
המון חלו
נ
נחש בלי שם
בערך רבע חלו
ב
באמת שאין לי רעיון לשם מקורי
באותו הנושא:
אנשים שחלו/חולים בקורונה -
אנשים שחלו או חולים כאן באומיקרון, כמה ימים היה לכם חום?
למה אנשים חושבים שחל עליהם בישראל נו נאט נובמבר?
קיצר כמה אנשים חולים קורונה בישראל??
יש כאן אנשים שחלו או חולים באנמיה?
יש כאן אנשים שחלו בקורונה או שמכירים כאלה שחלו?
חולי קורונה / אנשים שחלו והחלימו
אנשים שחלו בקורונה/חולים עכשיו כנסו רגע לשאלה
נכון יש בישראל רק 40 אנשים שהם חולים קורונה?
יש כאן אנשים שחלו/חולים בקורונה?
יש לכם קרובי משפחה שחלו/ חולים בסרטן?