26 תשובות
קח אותו אם אין לך איך לפתור את זה
לוקחים לבית
תולים שלטים של אבד טלפון תתקשרו למספר ... אם הוא שלכם ניתן לקבל לפי סימנים
תולים שלטים של אבד טלפון תתקשרו למספר ... אם הוא שלכם ניתן לקבל לפי סימנים
שואל השאלה:
מה להשאיר שם , מישהו אחר יעבור פשוט
מה להשאיר שם , מישהו אחר יעבור פשוט
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על הכנות שלכם
תודה על הכנות שלכם
אנונימי
לא שייך לאף אחד אין קבלה או פרטים אתה לא יכןל לדעת של מי זה אתה יכול לקחת את זה ולעשות עם זה מה שבא לך או לשאול אנשים אם נאבד להם
הייתי בודקת אולי יש איזה שם או בכללי פרטים אישים בטלפון
אבל אם לא הייתי מוצאת הייתי לוקחת
אבל אם לא הייתי מוצאת הייתי לוקחת
קחי מהר ותלכי
מלכודת של המשטרה!
שואל השאלה:
אין לו שום פרטים זה אשכרה בניילון זה גם שיאומי לא יודע איך להבדיל בסוגים
אין לו שום פרטים זה אשכרה בניילון זה גם שיאומי לא יודע איך להבדיל בסוגים
אנונימי
אולי זה מהסרטונים ההודים האלה שהם מחביאים אייפון ברחוב ואז כל המוצא זוכה
לך תדע
לך תדע
שואל השאלה:
אין פרטים אישים זה עוד בניילון
אין פרטים אישים זה עוד בניילון
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו את ההרשמה הראשונית לא עשו
אפילו את ההרשמה הראשונית לא עשו
אנונימי
זה היה עם שקית?אולי תלך לחנות שקנו את זה והוא יבדוק לך
תנסה לבדוק את שם החנות עם מדבקה באריזה או משהו
תנסה לבדוק את שם החנות עם מדבקה באריזה או משהו
הייתי לוקחת סתם פה כולם יפיי לב יאללה יאללה לא להתייפייף גם אתם הייתם לוקחים
אנונימית
למה שניקח מה אנחנו חסרי בית?
נראה מה היית עושה באותו רגע יאללה די עם הצביעות
אנונימית
לפי התורה אם אין פרטים מזהים אפשר לקחת כמו שאם אתה מוצא מזומן אתה יכול לקחת (עדיף לתרום כמובן) אבל אתה צריך לעשות קודם הכל כדי למצוא את זה שאיבד - לשאול בקבוצות אם מישהו איבד טלפון (בלי להגיד את הסוג דגם וצבע) ואז לראות אם הוא יודע וזה באמת הוא
תכלס אנונימית צודקת
אם כולנו היינו נתקלים במצב כזה ללא פרטים של הבן אדם כולנו היינו לוקחים אז באמת דיי להתייפייף
אם כולנו היינו נתקלים במצב כזה ללא פרטים של הבן אדם כולנו היינו לוקחים אז באמת דיי להתייפייף
בכלל הייתי מתבאסת שמצאתי את זה כי עכשיו סיפור לחפש למי זה שייך
נדפקת חבר
נדפקת חבר
טלפון? למה שאקח משהו בשווי אלפי שקלים שלא שלי, בלי לנסות להחזיר אותו לבעלים
לוקח
תולה מודעות לגביי הטלפון וזהו
מחכה שיתקשרו
תולה מודעות לגביי הטלפון וזהו
מחכה שיתקשרו
קרה לי משהו דומה. שבוע שעבר אני וחבר מצאנו טלפון בתחנת אוטובוס והכל היה כתוב ברוסית וראיתי שאין סיסמה אז התקשרתי למספרים שלא ענו בהתחלה אבל הם התקשרו בחזרה ואמרתי שמצאנו את הטלפון על הרצפה ואח של מי שאיבד בא לקחת מאיתנו את הטלפון והביא לנו בורקסים וקולה (באותו יום הייתי בטיול אז לא אכלתי או שתיתי אז החבר שהיה איתי הביא לו את הטלפון ואכל הכל) בקיצור כולם חשבו שגנבתי את הטלפון ולא האמינו שמצאתי אותו. ואם הטלפון חדש בלי סים אז אין לך איך למצוא את מי שאיבד במקומך הייתי משאיר את זה שם אולי מי שאיבד יחזור לשם
מר אנונימיי
אמא נבהלתי אני קראתי שהוא הביא לכם בוקסים ושתייה נבהלתי
אמא נבהלתי אני קראתי שהוא הביא לכם בוקסים ושתייה נבהלתי
תשמור או תמכור
להשאיר שם
^ חחח
באותו הנושא: