9 תשובות
ברור זה מה שתמיד עושים
כן ברור לגיטימי. אני כל הסמסטר הסעתי חברים והם החזירו לי כסף על דלק.
תכתבי להן בכנות שקשה לך עם הנסיעות ואת תשמחי שהן ישתתפו בx שקל לכל אחת
כן
אולי תקבעו שאת משלמת על דלק והן על חלק מהשתייה/האוכל?
לגיטימי לגמרי
לגיטימי
כן
לגמרי לגיטימי
הדלק גם ממש יקר היום
לדעתי לא
אם היית באה לחברה והייתן אוכלות נגיד היית משלמת לה?