10 תשובות
היי מה קורה
לא רק היי, וגם לא רק "היי מה קורה" תהיי שונה משהו שיבלוט לו בעין שלא ישתעמם
אולי תגיבי לו על הסטורי אם הוא העלה
את יכולה להגיב לו סתם על סטורי
או שאת יכולה לנסות להיות מקורית ולרשום לו משהו מצחיק כזה בפרטי
או שאת יכולה לנסות להיות מקורית ולרשום לו משהו מצחיק כזה בפרטי
שואל השאלה:
הוא לא מעלה סטוריז והוא בחיים לא יגיב לי על אחד..
זה לא מוזר אם סתם כותבים היי?
הוא לא מעלה סטוריז והוא בחיים לא יגיב לי על אחד..
זה לא מוזר אם סתם כותבים היי?
אנונימית
לדעתי זה כן מוזר סתם לכתוב היי אבל קיי
לדעתי זה לא מוזר לרשום היי מה קורה עדיף מכל דרך אחרת מטרידה כזאת שום משפטי פתיחה או כלום תהיי בן אדם ככה מתחילים שיחה היי מה קורה מעוניין יענה לא מעוניין יסנן
אנונימית
תרשמי לו היי הוא ירשום לך היי ותפתחי שיחה
באותו הנושא: