5 תשובות
אפסית אבל מהמצב בין ישראל איראן גדול
כי זה לא יגמר בטילים אם יש פצצות גרעין
שום סיכוי
אם זה קורה אני מתאבדת
מתחת לאפס
באותו הנושא: