7 תשובות
תלכי לעשות את זה, אין לך ממה לפחד בסופו של דבר את תצטרכי לעשות את זה
שואל השאלה:
אוף אין לי אומץ להכנס לחנויות ככה זה מפחיד אותי רצח
אוף אין לי אומץ להכנס לחנויות ככה זה מפחיד אותי רצח
אנונימית
תעשי את זה לא עניין אולי תבקשי מחברה שתבוא איתך או שתצאי קשר טלפוני עם המקומות
את בכל מקרה חייבת להתגבר על הפחד הזה אם בא לך לעבוד במקומות ציבוריים
את יכולה לבקש מחברה שתבוא איתך וגם יש מקומות שאת יכולה להתקשר ולבדוק
שואל השאלה:
אין לי עם מי ללכת:(
אין לי עם מי ללכת:(
אנונימית
שואל השאלה:
טוב טוב אני אתארגן אולי יעלה לי הבטחון בדרך
טוב טוב אני אתארגן אולי יעלה לי הבטחון בדרך
אנונימית
באותו הנושא: