13 תשובות
רוסיה רוצה לפלוש לאוקראינה
תאמת לא יודעת אני נועצת
מתיחות
רוסיה טוענת שיש לה בעלות על השטח של אוקראינה, זה ממש דומה ליחסים בין סין לטויוואן. בגדול המטרה של פוטין זה להוריד את הממשלה בקייב ולהשתיק את נאט"ו, למרות שהם די מסוגלים להרוס את רוסיה בלחיצת כפתור
יהיה מעניין בחודשים הקרובים
יהיה מעניין בחודשים הקרובים
אנונימי
רוסיה רוצה לפלוש לאוקראינה כדי להשיג כמה מטרות נגד נאט"ו. זה לא קשור לישראל
אנונימי
חחח אני חושב ששכחת שלנאטו יש את ארצות הברית איתם, שלבד מסוגלת להשמיד את רוסיה
אנונימי
שמעת את הפתגם "במלחמה הכל כשר"?
משאירים את ההשלכות לתקופה שאחרי. המנצחת לא תצטרך לשאת בהן
תראי מה קרה במלחמת העולם השניה, ארצות הברית השתמשה ב2 פצצות אטום, אבל מכיוון שנצחה לא הוטל עליה עונש
משאירים את ההשלכות לתקופה שאחרי. המנצחת לא תצטרך לשאת בהן
תראי מה קרה במלחמת העולם השניה, ארצות הברית השתמשה ב2 פצצות אטום, אבל מכיוון שנצחה לא הוטל עליה עונש
אנונימי
לארצות הברית ולנאטו לא באמת אכפת מאוקראינה, אכפת להן משה שרוסיה לא תתחזק
אנונימי
קודם כל זה ממש תלוי איפה בדיוק ברוסיה תושלך פצצת האטום, רוסיה נמצאת על שטח גאוגרפי עצום
דבר שני, עוד פעם לא כזה אכפת להם מאוקראינה
דבר שני, עוד פעם לא כזה אכפת להם מאוקראינה
אנונימי
העדיפות הראשונה של פוטין היא לפלוש, הבחור לא שם ז*ן, דיקטטורה במסווה. מה שבטוח זה שמלחמה כן תהיה.
אם יהיה אטום זה תלוי עד כמה המלחמה תגרר, בכל זאת, אנחנו מדברים על מלחמה בין *עשרות* מדינות. ביג פאקינג דיל
אם יהיה אטום זה תלוי עד כמה המלחמה תגרר, בכל זאת, אנחנו מדברים על מלחמה בין *עשרות* מדינות. ביג פאקינג דיל
אנונימי
מדובר ברוסיה, הם הגרמניה המודרנית. אצלם מטרה מקדשת אמצעים, כל עוד הוא משיג את מה שהוא רוצה אף תושבים לא יעמדו לו בדרך .
איך עשרות מדינות? ראה ערך נאט"ו בויקיפדיה
וברור שנאט"ו תהיה מסוגלת להעיף עליו בחזרה, זה עלול להגרר למלחמה גרעינית
כל העתיד של מלחמות צבאיות זה גרעין, כל מדינה בעולם כרגע במירוץ לגרעין, זה הדבר הכי מפחיד כרגע. זה למה איראן היא המטרה הכי גדולה של המעצמות עולם, כי זה מפחיד בשבילם שעוד מדינה תשיג את הכוח המדהים ובלתי מנוצח הזה.
איך עשרות מדינות? ראה ערך נאט"ו בויקיפדיה
וברור שנאט"ו תהיה מסוגלת להעיף עליו בחזרה, זה עלול להגרר למלחמה גרעינית
כל העתיד של מלחמות צבאיות זה גרעין, כל מדינה בעולם כרגע במירוץ לגרעין, זה הדבר הכי מפחיד כרגע. זה למה איראן היא המטרה הכי גדולה של המעצמות עולם, כי זה מפחיד בשבילם שעוד מדינה תשיג את הכוח המדהים ובלתי מנוצח הזה.
אנונימי
לאלא, יש רק 9 מדינות בעולם שיש להן גרעין
לדעתי בסבב הזה הסיכוי שנגיע לשימוש באטום הוא 50/50, אבל אנחנו לפני מלחמה הרבה הרבה יותר גדולה, שהיא תהיה גרעינית ללא ספק ( ברור שהכל רק בגדר תאוריה)
לדעתי בסבב הזה הסיכוי שנגיע לשימוש באטום הוא 50/50, אבל אנחנו לפני מלחמה הרבה הרבה יותר גדולה, שהיא תהיה גרעינית ללא ספק ( ברור שהכל רק בגדר תאוריה)
אנונימי
רוסיה מקדמת בשבועות האחרונים כוחות לעבר הגבול עם אוקראינה
כוחות נאט"ו מזהירים את רוסיה מתקיפה
פוטין מכחיש שהוא יתקוף
ונשיאי מדינות המערב מנסים לפתור את המשבר ואתמול נשיא ארה"ב ביידן הודיע למדינות נאט"ו שלהערכתו פוטין החליט לתקוף
מזכיר המדינה קרא אתמול לאזרחי ארה"ב באוקראינה לצאת ממנה תוך 48 שעות
זה המשבר בקצרה מקווה שעכשיו מובן
כוחות נאט"ו מזהירים את רוסיה מתקיפה
פוטין מכחיש שהוא יתקוף
ונשיאי מדינות המערב מנסים לפתור את המשבר ואתמול נשיא ארה"ב ביידן הודיע למדינות נאט"ו שלהערכתו פוטין החליט לתקוף
מזכיר המדינה קרא אתמול לאזרחי ארה"ב באוקראינה לצאת ממנה תוך 48 שעות
זה המשבר בקצרה מקווה שעכשיו מובן