6 תשובות
כן, תשאלי אותו מי זאת
לגיטימי שזה מציק לך אבל אם הוא לא עושה איתה כלום אני לא רואה בזה בעיה... אולי זאת מישהי שהוא מכיר
שואל השאלה:
לא הוא לא מכיר אותה, אבל הוא לא יחשוב שאני אובססיבית שבודקת כל שניה אחרי מי הוא עוקב?
לא הוא לא מכיר אותה, אבל הוא לא יחשוב שאני אובססיבית שבודקת כל שניה אחרי מי הוא עוקב?
אנונימית
תשאלי אותו למה שיעקוב אחריה
שואל השאלה:
איף מה לעשות
איף מה לעשות
אנונימית
כן את כמוני
באותו הנושא: