6 תשובות
כן, תשאלי אותו מי זאת
לגיטימי שזה מציק לך אבל אם הוא לא עושה איתה כלום אני לא רואה בזה בעיה... אולי זאת מישהי שהוא מכיר
שואל השאלה:
לא הוא לא מכיר אותה, אבל הוא לא יחשוב שאני אובססיבית שבודקת כל שניה אחרי מי הוא עוקב?
אנונימית
תשאלי אותו למה שיעקוב אחריה
שואל השאלה:
איף מה לעשות
אנונימית
כן את כמוני
באותו הנושא: