5 תשובות
אם אתה לא מרגיש טוב אל תיקח סיכון ותישאר בבית
אנונימית
אם יצאת שלילי לפי ההנחיות אתה יכול לחזור לבית ספר
אבל בגלל שאתה לא מרגיש טוב אז יגידו לך לא לבוא אז כן רצוי שתעשה פי סי אר
אבל בגלל שאתה לא מרגיש טוב אז יגידו לך לא לבוא אז כן רצוי שתעשה פי סי אר
יש מקומות מסויימים שעדיין אפשר לעשות בהם, תחפש באיזור שלך.
ולא אמורים לבוא לבית ספר אם יש תסמינים ו/או אם אתה לא מחוסן ויש לך בבית חולה מאומץ
ולא אמורים לבוא לבית ספר אם יש תסמינים ו/או אם אתה לא מחוסן ויש לך בבית חולה מאומץ
שואל השאלה:
אני מחוסן
אני מחוסן
עדיין נראה לי שאם יש לך תסמינים אתה אמור להישאר בבית
באותו הנושא: