12 תשובות
מה
לא הבנצי את השאלה
אה כן יש הבדל, ב5 מתקדמים יותר מהר מ4 ויש יותר חומר נראה לי
אה כן יש הבדל, ב5 מתקדמים יותר מהר מ4 ויש יותר חומר נראה לי
נראה לי שכן (לפי התגיות הכוונה בין 4 ל5), ב5 יחידות יש יותר חומר וקצב יותר מהיר.... זאת הכוונה?
ענק
כן יש הבדל
גם בין 4 יחידות ל5 ל3
גם בין 4 יחידות ל5 ל3
זה מקפצה ענקית לחיים שאתה יוצא עם חמש יחידות מתמטיקה
(בכל מקרה תמיד לכוון גבוהה גם עם נופלים קמים)
(בכל מקרה תמיד לכוון גבוהה גם עם נופלים קמים)
כן ברור ב5 החומר יותר לעומק ומתקדמים מהר יותר
בוודאי שיש הבדל
אין ספק שיש הבדל. החומר הרבה פחות מסובך ב4. המון נושאים לא נלמדים ב4.
ב4 יחל עוד יש לך טיפת שמחת חיים
ב5 אבוד לך
ב5 אבוד לך
אנונימית
כן הבדל עצום
כן, 5 זה יותר לחץ וחומר
באותו הנושא: