25 תשובות
הכל אפשרי באהבה
אף אחד לא בוחר במי להתאהב, הגיוני
אהבה היא פסיכית
שואל השאלה:
ככ אהבה זה דבר דפוק
אבל אני צריכה אותו כדי לחיות
זה כמו סם שאתה מבין מה זה אתה רוצה עוד ועוד
ככ אהבה זה דבר דפוק
אבל אני צריכה אותו כדי לחיות
זה כמו סם שאתה מבין מה זה אתה רוצה עוד ועוד
בדיוק
תיארת בול
אבל גם מזה כמו מכל סם אפשר להיגמל❤
תיארת בול
אבל גם מזה כמו מכל סם אפשר להיגמל❤
אם קרה אז קרה
את לא בוחרת במי להתאהב, רק מה לעשות עם זה
בהצלחה!
בהצלחה!
כע
כן:)
הכל הגיוני באהבה אנחנו לא בוחרים במי להתאהב
לצערנו הגדול
הכל הגיוני באהבה אנחנו לא בוחרים במי להתאהב
לצערנו הגדול
ברור שאפשרי נשמה שלי
הגיוני אך תקול, אני לא מאמין שאת באמת רוצה אותו בחיים שלך בתור הבן אדם שהוא.
"אבל אני צריכה אותו כדי לחיות" - דבר ראשון - את לא.
2] מה את באמת משיגה ממנו? דבר חומרי?
"אבל אני צריכה אותו כדי לחיות" - דבר ראשון - את לא.
2] מה את באמת משיגה ממנו? דבר חומרי?
כן חחח גם לי קרה פעם
הכל אפשרי גם אני ככה רק שהוא לא ערס ;)
אם את לא אוהבת אותו כמו שהוא את ממש לא צריכה אותו כמו סם
שטויות של ילדים
את יכולה לשלוט בבחירה שלך באהבה עם המוח אומנם זה קצת כואב בהתחלה אבל זה עובר
חוץ מיזה שהתאהבות עוברת בסופו של דבר
שטויות של ילדים
את יכולה לשלוט בבחירה שלך באהבה עם המוח אומנם זה קצת כואב בהתחלה אבל זה עובר
חוץ מיזה שהתאהבות עוברת בסופו של דבר
בהתאהבות הכל אפשרי
אפשרי
הגיוני
מצא מין את מינו אם את גם ככה אתם זוג מושלם אם את לא כמהו אז אתם לא תהיו זוג ממש וואו ו ו
אם זה קרה אז זה אפשרי...
הכל אפשרי. המון בהצלחה.
לא.
אהבה זה דבר דפוק, ולא צפוי, אבל זה איך שאת מרגישה, וככל שתשלימי אם זה יותר ככה את תרגישי יותר טוב יותר מהר.
אבל אין דבר כזה אהבה:/
בדיוק אתמול ראיתי סדרה על זה
אפשרי ועוד איך. ❤
אפשרי ועוד איך. ❤
אם את אוהבת אותו אבל לא אוהבת אותו , אז תחפשי לך בנים אחרים להתאהב...