7 תשובות
למה להפסיק? יש בניכם משהיו יפה? טוב לכם ככה וזה יכול להתפתח למשהיו עוד יותר יפה? תני לזה לקרות.. אל תעצרי
שואל השאלה:
כן זה יפה, אנחנו גם לא יכולים לעצור את עצמנו כי גם אם אני אחליט שאני מפסיקה הוא יתחיל וזה לא יגמר שוב
הבעיה היא שאם הוא מפתח משהו אחר זה בעייתי ואני יודעת שאני אמורה להפסיק
או שלא..? לא יודעת
כן זה יפה, אנחנו גם לא יכולים לעצור את עצמנו כי גם אם אני אחליט שאני מפסיקה הוא יתחיל וזה לא יגמר שוב
הבעיה היא שאם הוא מפתח משהו אחר זה בעייתי ואני יודעת שאני אמורה להפסיק
או שלא..? לא יודעת
אנונימית
אל תחשבי יותר מידי, פשוט תהיה מי שאת ותלכי עם הזרם הדברים יקרו על הצד הטוב ביותר
שואל השאלה:
צודק:) וואי תודה ❤
צודק:) וואי תודה ❤
אנונימית
חח תודה, אני שמח שיש מי שמעריכה*
שואל השאלה:
בטח שמעריכה, אין כמו להקליל ונראה לי שזה היופי שלי הייתי צריכה תזכורת ולא עצות כבדות:)
בטח שמעריכה, אין כמו להקליל ונראה לי שזה היופי שלי הייתי צריכה תזכורת ולא עצות כבדות:)
אנונימית
כן בסופו של דבר את מי שאת ואם הוכ נדלק עליך ולך אין בעיה איתו, תשארי מי שאת ותשארי קול, הכל יסדר
באותו הנושא: