24 תשובות
אם אהבה נמשכת רק שנה, אז איך אנשים יכולים להיות מאוהבים בקראש שלהם מעל ל6 שנים?
אני מכירה מישהי שחיכתה 7 שנים לבעלה..
אני מכירה מישהי שחיכתה 7 שנים לבעלה..
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק יודעת שאהבה רומנטית נמשכת רק שנה לפי מחקרי פסיכולוגיה...
אני רק יודעת שאהבה רומנטית נמשכת רק שנה לפי מחקרי פסיכולוגיה...
אם לא יודעים לשמר את הקסם ההתחלתי בזוגיות זה יגמר באפילו פחות משנה
אנונימית
חיוביים אתם
אני לא מאמינה שזה נכון.
סבא וסבתא שלי היו נשואים 40 שנה
והם נשארו מאוהבים כמו בהתחלה
וקינאו אחד לשני בטירוף גם בזקנה..
סבא וסבתא שלי היו נשואים 40 שנה
והם נשארו מאוהבים כמו בהתחלה
וקינאו אחד לשני בטירוף גם בזקנה..
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך המדע ישקר?
ואיך המדע ישקר?
זה שאנשים לא יודעים לבחור עם מי להתחתן זה בעיה שלהם.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב זה לא סיבה זה תירוץ שהמצאת... מה שמראה שאת לא עם הרגליים על האדמה...
טוב זה לא סיבה זה תירוץ שהמצאת... מה שמראה שאת לא עם הרגליים על האדמה...
כי אני יודעת שזה לא קשור למדע.
רוב האנשים לא מתחתנים עם החצי שלהם, ולא יודעים תורות הנסתר וקבלה שבקלות יכלה למצוא להם את הבן זוג המיועד בנומרולוגיה וכו'.
זה כבר לא עניין של מדע כמובן, אבל כתוצאה מהמדע המגמה תמשיך כי המדע לא מעודד "פסאודו מדע"..
רוב האנשים לא מתחתנים עם החצי שלהם, ולא יודעים תורות הנסתר וקבלה שבקלות יכלה למצוא להם את הבן זוג המיועד בנומרולוגיה וכו'.
זה כבר לא עניין של מדע כמובן, אבל כתוצאה מהמדע המגמה תמשיך כי המדע לא מעודד "פסאודו מדע"..
אנונימית
שואל השאלה:
כבר עייפה מדיי לזה
ביי
כבר עייפה מדיי לזה
ביי
ביי בהצלחה ברווקות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה גם לך(:
תודה גם לך(:
בעיקרון כן
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה כל זה משנה ואיך להמשיך מפה? לאן לכוון?
אז למה כל זה משנה ואיך להמשיך מפה? לאן לכוון?
נישואים זה הונאה לגבר...
אהבה בכלליות זו אשליה. זו תגובה כימיקלית במוח שדועכת לאחר זמן מה, וזה משאיר אותך תקוע במערכת יחסים כושלת
שואל השאלה:
כן אבל מה אם הניצוצות? התשוקה?
כן אבל מה אם הניצוצות? התשוקה?
שואל השאלה:
פסדר אבל השאלה היא מה אחרי שנה? או 7? או 11?
ההורים שלי נשואים כבר 15 שנה והם אומרים שזה נחשב זוג צעיר... זה לא הגיוני עכשיו, כמה אפשר להיות נאמן פיזית ונפשית רק לבן אדם 1 75% מכל חייך ברצף!? אז מה זה אומר לגבי האידיאלוגיה שאנחנו חיים בה? מה זה אומר לגבי העתיד שלי, אני רציתי למצוא מישהו שאני הוקיר ואתלהב ממנו למשך כל חיי המבוגרים... עכשיו כל זה זרוק בפח אז בשביל מה?
פסדר אבל השאלה היא מה אחרי שנה? או 7? או 11?
ההורים שלי נשואים כבר 15 שנה והם אומרים שזה נחשב זוג צעיר... זה לא הגיוני עכשיו, כמה אפשר להיות נאמן פיזית ונפשית רק לבן אדם 1 75% מכל חייך ברצף!? אז מה זה אומר לגבי האידיאלוגיה שאנחנו חיים בה? מה זה אומר לגבי העתיד שלי, אני רציתי למצוא מישהו שאני הוקיר ואתלהב ממנו למשך כל חיי המבוגרים... עכשיו כל זה זרוק בפח אז בשביל מה?
תלוי
את באמת אוהבת אותו וכיף לך איתו?
אם כן
אין סיבה שידעך
כמו שאת אוהבת משפחה הוא חלק ממנה
את באמת אוהבת אותו וכיף לך איתו?
אם כן
אין סיבה שידעך
כמו שאת אוהבת משפחה הוא חלק ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לפי פסיכולוגיה, מחקרים, זה לא מתקיים ליותר משנה
אבל לפי פסיכולוגיה, מחקרים, זה לא מתקיים ליותר משנה
בעיקרון צריך לפתח קשר מספיק עמוק שהדעיכה של הקומנטיות ההתחלתית לא תגרום לקשר להיכשל
לדעץי אם בן זוג הוא גם החבר הכי טוב שלך נגיד אז אין סיבה שלא תרצי להיות איתו כל הזמן מבינה?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה דועך...
אבל זה דועך...
אבל אפ הוא גם הבן זוג שלך אז מן הסתפ
אנונימית