12 תשובות
ט
י
שואל השאלה:
אז איך זה הגיוני שאני כיתה ט ולומדת טריגו? מתחילת שנה כבר
אז איך זה הגיוני שאני כיתה ט ולומדת טריגו? מתחילת שנה כבר
אנונימית
י
נראלי שי'..
בדרך כלל לומדים ב-י', אבל לפעמים מתחילים ב-ט'
אנונימית
עד כמה שאני יודעת י', למרות שיכול להיות שאמורים להתחיל כבר בט' ופשוט בגלל הקורונה לא הספיקו.
חוץ מזה, יש בתי ספר שפועלים אחרת, אני מניחה שזה רק ייתן לך יתרון שנה הבאה
חוץ מזה, יש בתי ספר שפועלים אחרת, אני מניחה שזה רק ייתן לך יתרון שנה הבאה
אני למדתי ב- ט' כי הייתי בכיתת מופת. בכיתות רגילות, מתחילים ללמוד ב- י'.
כשיש לך מורה פרטי טוב, אז מכיתה ו'.
וואט?
אני התחלתי ללמוד טריגו ביא
אני 4 יחל אם זה משנה משהו, אבל בט הייתי בהקבצה הגבוהה אז אני יודעת שלא לומדים את זה שם.
אלא אם אתם מחשיבים את מה שלומדים בשיעור פיזיקה? כאילו השתמשנו בסינוס וכל זה בפיזיקה בכיתה ט אבל לא בשיעור מתמטיקה
אני התחלתי ללמוד טריגו ביא
אני 4 יחל אם זה משנה משהו, אבל בט הייתי בהקבצה הגבוהה אז אני יודעת שלא לומדים את זה שם.
אלא אם אתם מחשיבים את מה שלומדים בשיעור פיזיקה? כאילו השתמשנו בסינוס וכל זה בפיזיקה בכיתה ט אבל לא בשיעור מתמטיקה
אנונימית
למדתי בט אבל רק את הבסיס, כאילו רק קוסינוס סינוס טנגנס במשולש ישר זווית
יותר לעומק למדתי רק בי'
יותר לעומק למדתי רק בי'
באותו הנושא: