5 תשובות
כן זה היה משקה טעים
כי זה מגעיל
זה הדבר האוהב עליי עד היום
וואי איזה ישן
זה בכלל לא היה טעים אבל לפחות לי
וואו איזה נוסטלגיה
מה הייתי עושה כדי שזה יחזור